Banca
Transilvania (BT), a devenit noul partener oficial al Universităţii Cluj.
Parteneriatul
dintre cele două branduri clujene este reluat într-un moment important pentru
„U” Cluj, când clubul de fotbal se pregăteşte să joace finala Cupei României,
şi se întinde până la finalul acestui sezon competiţional.
BT îşi continuă, în
acest fel, strategia de implicare în comunitate, sprijinind unul dintre cele
mai importante branduri locale.
În
urma acestui parteneriat, logo-ul BT va fi imprimat pe tricourile de joc ale
Universităţii, începând de la meciul cu FC Steaua Bucureşti FCSB, de sâmbătă,
25 aprilie.
„Am găsit în Banca Transilvania un sprijin
într-un moment important. Parteneriatul pe care-l avem constă într-o susţinere
financiară pe care instituţia bancară o va acorda clubului. Universitatea este
un brand al Transilvaniei, iar această colaborare cu BT vine să sprijine
misiunea noastră în finalul acestui sezon competiţional. Suntem bucuroşi că vom
juca aceste etape din Liga I şi, foarte important, finala Cupei României, având
susţinerea unui brand atât de important precum Banca Transilvania”, a declarat
Vlad Munteanu, administratorul special al Universităţii Cluj.
Banca Transilvania este una dintre cele mai mari trei bănci din România, în
funcţie de active, cu o cotă de piaţă de 9,7%. Activitatea sa este organizată
pe trei linii principale de business: Corporate, IMM şi Retail. BT are peste
6.000 de angajaţi, o reţea formată din aproape 550 de sedii şi 1,89 de milioane
de clienţi activi. Strategia băncii este susţinută de acţionari internaţionali,
Banca Europeană pentru Reconstrucţie şi Dezvoltare (BERD) şi IFC – Banca
Mondială.

