Negocierile pentru un eventual contract de sponsorizare oferit de Alexandrion Group au fost un subiect mult vehiculat în presă, care, din cauza lipsei de acurateţe a informaţiilor expuse a destabilizat atmosfera în rândul susţinătorilor echipei şi a adus prejudicii de imagine clubului. Fotbalul românesc traversează o perioadă dificilă din punct de vedere financiar, de aceea nici un club nu îşi permite luxul de a refuza un posibil sponsor/partener important, atât timp cât solicitările acestuia nu afectează cu nimic identitatea echipei.
Negocierile dintre oficialii „U” Cluj şi conducerea Alexandrion Group s-au întins pe durata a câteva săptămâni şi au fost întrerupte în momentul în care s-a solicitat schimbarea denumirii clubului. Alexandrion Group a condiţionat implicarea ca sponsor prin modificarea numelui în „U Cluj Alexandrion”, lucru inacceptabil. Dovada acestui fapt o puteţi vedea în imaginea de mai jos, în care vă prezentăm o mică parte din corespondenţa dintre „U” Cluj şi Alexandrion Group.
„U” Cluj este o echipă cu o istorie de 95 de ani şi o tradiţie pe măsură. Identitatea acestui club nu poate fi nici clonată „după modelul CSU Craiova”, aşa cum s-a exprimat preşedintele Alexandrion Group într-un interviu, şi nici modificată prin asocierea cu numele sponsorului. Într-o lume în care reperele simbolice sunt din ce în ce mai puţine, e important ca cele pe care le avem să le conservăm şi să le valorificăm, nu să le folosim după bunul plac.